Tuesday, October 21, 2008

Me 18; Me 36!


جنگ بین من ۳۶ ساله و ۱۸ ساله دیر زمانیست که بالا گرفته است. من ۳۶ ساله منطقی ست. شراب می خورد و لبخند می زند. عصبانی می شود به اخمی و شادی می کند به لبخندی. نصیحت می کند و نصیحت می شود. من ۳۶ ساله متواضع است. گذشت می کند. ادعا ندارد. غرورش را به دوستی می فروشد اما گویی کسی خریدار نیست. تازگیش به باران است و عشقش تک درختی پاییزیست در میان سروهای کوتاه.

من ۱۸ ساله شاکیست. سیگاری می کشد و سیگاری. با هر بادی دل به کسی می بندد و با باد دلی جوابش می دهد! خون می ریزد. لجباز است. فریاد می زند. بلند می خندد. مدعی و طلبکار است. انتظار دارد. انتظار لبخندی و محبتی از در و دیوار.

من ۱۸ ساله برای من منفورترین من دنیاست ولی گویی بیشتر دوستش می دارند

11 comments:

دوستار استاد احمد said...

کجایی مهندس؟ وقعا ناامید شده بودم از به روز شدنت.

Anonymous said...

haji,
to e 18 saleh/36 saleh, namaz ham mikhanad/makhand?

علیرضا said...

همه ی اعضایش به نمازند؛ اما ترکیب سر به بیابان دارد

Anonymous said...

36
سالتونه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فكر ميكردم كوچيكتر باشيد
!!!!!!!!!!
فكر ميكردم 26 سالتونه

:)

Anonymous said...

زیادی شکسته شده 36 سالگیت.چقدر انتخاب عکست فول العاده بود.یه رفیقت تکیه کلامش مثل بنز بود.شایدم همتون

ع said...

حالا نمیشه یه چیزی باشی بین ۱۸ و ۳۶؟ بابا تو که سخت افزاری ای چرا صفرو یک کار می کنی؟
راستی اگه یه کم طراوت و شور زندگی به اون اخم و لبخند و غرور و عصبانیت اضافه کنی هم بد نیست !
;)

علیرضا said...

طراوت هست طراوت پاییزی
شور هست به شوری اقیانوس
.
طراوت پاییزی را آفتابی آرزوست و شوری زندگی را آبی زلال

Mehdi - مهدی said...

فک کنم تو از پنج سال پیش هر سال دو سال عمر کردی، شایدم یهویی ده سالگی متولد شدی
!
چه عرض کنم واللا

Anonymous said...

سخت نگیر به این ۱۸ همین کمی شلوغ است و شاکی و اما سرش به بیست وصل است آرامش یک دو سال هم بگذار با دل خوش سیگاری بکشد

Anonymous said...

اما ما برای بزرگ شدن کوچک بودیم. برای 18 ساله شدن حتی... ه

Anonymous said...

من که با 36 ساله بودن بیشتر حال می کنم. البته گاهی زنگ تفریح دیوانه واری لازم است، بی ملاحظه بودن