Saturday, June 02, 2007

20 + 4 X 6 = 24

(Old Post-Just Rearranged!)

بعضی ها ثابت قدم زندگی می کنند
همیشه یک جور؛ و قابل پیش بینی

بعضی ها دو شخصیت دارند
نه اینکه رنگ عوض کنند
ذاتاً دو جور فکر می کنند

بعضی ها هم اصلا نیستند
حتی یک نفر هم نیستند

دسته ی اول آنهایی هستند که تحت عنوان انسانهای موفق قرار می گیرند
دسته ی دوم آنهایی هستند که دیوانه شمرده می شوند و معمولاً عمر کوتاهی دارند
دسته ی سوم هم که اصلاً نیستند
.

وقتی به 6 سال گذشته ی زندگیم نگاه می کنم
و به جایگاهی که اکنون دارم
چهار شخصیت متفاوت می بینم
من در این 6 سال 4 نفر بوده ام
و اکنون پس از 24 سال
می خواهم انسان موفقی باشم
اما مرگ 3 نفر بسیار جانگداز است
آن هم پس از
6 سال زندگی مشترک!ه

6 comments:

Anonymous said...

مرگ یا قتل ؟؟؟

Mehdi - مهدی said...

رحلت جانگدازت رو تبریک میگم ... راستی بعدش اگه دلت واسه یکی از اون سه تا تنگ شد چی کار میکنی؟

حسین said...

الان دوست دارم بدونم اون شخصیتت که اصلا نبوده چطوری بوده

Anonymous said...

سلام. بهت لینک دادم

Anonymous said...

دلم برای نفر دوم خیلی تنگ می‌شه.

علیرضا said...

فکر کنم در مورد نوشته های من سوءِ تفاهم شده!
;)